Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. Default Love is All Around

    Like a year ago, I heard the song Love is All Around. I know it's covered by Wet Wet Wet, R.E.M and orginally sung by The Troggs, but I heard Ronan Keating sing it too.

    But I can't seem to find his version of that song, and yes, I've looked all around the web for possible answers.

    I've tried googling, but it doesn't help.

    Can someone help me?

    I know Ronan Keating has made a cover of it, but I can't find it...:cry



    ruuuuuules!

  2. #2

    Default

    try add the word torrent when you search in google!
    And if ronan made a cover for it so search in all his albums! it should be in one^^

  3. #3

    Default

    and if you can find it then make a ringtone of it here in mobiles24

  4. Default

    I still can't find it. I've checked in all of his albums and everything.

  5. #5

    Default

    i can't find it either! are u sure that Ronan made a cover for this song?
    maybe he sang it once and it never got recorded? did he sing it on tv?

  6. Default

    Nej, jag hade låten på mobilen, min förra mobil. Sen när jag bytte mobil raderade jag allt på det minneskortet...

    Nu hittar jag inte den låten, men okej, jag får väl nöja mig med Wet Wet Wet's cover.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by SpaderSexton Log in to see links
    Nej, jag hade låten på mobilen, min förra mobil. Sen när jag bytte mobil raderade jag allt på det minneskortet...

    Nu hittar jag inte den låten, men okej, jag får väl nöja mig med Wet Wet Wet's cover.
    Please post in English

  8. Default

    Quote Originally Posted by SpaderSexton Log in to see links
    Nej, jag hade låten på mobilen, min förra mobil. Sen när jag bytte mobil raderade jag allt på det minneskortet...

    Nu hittar jag inte den låten, men okej, jag får väl nöja mig med Wet Wet Wet's cover.
    Translation: No, I had the song on my cellphone, my former cellphone. Later on when I got a new cellphone I formatted my memory card (deleted everything on it).

    Now I can't find that song, oh well, I guess Wet Wet Wet's cover will do.

    Oh, and sorry for me posting in swedish, there are not many of us here.

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by SpaderSexton Log in to see links
    Nej, jag hade låten på mobilen, min förra mobil. Sen när jag bytte mobil raderade jag allt på det minneskortet...

    Nu hittar jag inte den låten, men okej, jag får väl nöja mig med Wet Wet Wet's cover.
    if so then the song must be in the net somewhere!
    i shall look some more and see if i can find it

  10. #10

    Default

    ok its no use -.- it isnt anyware!
    ive tried every site i know that i download music from and even tried wikipedia,google,altavista and some friends that are ronan keating fans!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •