Conversation Between boydstr and gerrit1951

30 Visitor Messages

Page 1 of 3 123 LastLast
  1. Hoi,we kunnen ook niet overal iets vanaf weten net zoals in mijn geval (Quake).Ik heb ik wel wat pc games op mijn Nokia smartphone kunnen installeren maar dat was vrij simpel,een sisx file en een map voor de game data that was all,ik ben een fanatieke gamer, voor sommige games die ik nu op mijn nokia kan spelen daar had je vroeger een dikke pc!! voor nodig dat vindt ik nog steeds onvoorstelbaar anyway bedankt en speek to you later...
    de mazzel.. Boyd
  2. Oei je komt nu op een gebied waar ik niets vanaf weet ,ik heb zelf een oude Nokia alleen eigenlijk geschikt voor mp3 en radio,als ik iets nieuws ga kopen neem ik een smartphone met android daar ben ik aan gewent vanwege mijn tablet pc so sorry Boyd
  3. Hoi Gerrit weet jij hoe je Quake 2 op een N95/8GB moet instaleren,ik heb verschillende keren geprobeerd maar het lukt me niet te veel info die ik niet helemaal snap?zou jij me dat kunnen uitleggen.Greetzz Boyd
  4. Hi met mij gaat het goed,alleen het tuin seizoen begint weer en ik heb er zo'n hekel aan

    Bli dat het met jou goed gaat in die mooie stad achter de duinen, gaat er tenminste iets goed in Den Haag

    Gr Gerrit

    Btw als ringtone ?

    http://www.4shared.com/mp3/TgcH5pRR/o_o_Den_haag.html
  5. Hi Gerrit long time ago we oeps... ik vergeet elke keer dat ik gewoon in nederlands kan schrijven,hoe is het met je? alles goed hoop ik? Heb niets bijzonders te melden maar ik zag je naam op het forum en dacht daardoor om je weer eens een berichtje te sturen zo bij deze... Groet van de hagenees,van achter de duinen
  6. Hoi Boyd ach ik ben zelf niet zo'n schrijver,maar ik heb een scooter ongeluk gehad en heb nog last van allerlei pijnen afijn ok leef nog,altijd meegenomen,hoe is het met jouw > alles ok hoop ik
  7. Hi Gerrit lang geleden dat ik iets heb geschreven,hoe gaat het met je alles goed?. groeten uit Rotterdam van Boyd
  8. Beste Gerrit ook voor jou een gelukkig kerstmis en een goed en gezond 2009 toegewenst en dat 2009 voor iedereen een top jaar wordt. groeten van Boyd


  9. Bedankt Boyd,ik vier alles met kerst geen kinderen meer die erin geloven,en de kerst duurt wat langer,soory als je met de kerst moet rijden,maar van mij mag het lekker ouderwets sneeuwen.

    Veel plezier
    Gerrit
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 30
Page 1 of 3 123 LastLast